Strona główna1 » Warunki Reklamacji

Używane silniki do wszystkich marek.

Kontakt
  • ViCo Consulting Sp. z o.o.
    Ulica Sieradzka 2
    98-300 Wieluń
    NIP: 899-274-47-29
  • E-mail:biuro@vico-car.pl
  • Telefon530777050
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek : 8.00 - 16.00

Warunki Reklamacji

Reklamacje proszę zgłaszać na adres Vico Consulting sp. zo.o. ul. Sieradzka 2, 98-300 Wieluń. 
Aby zgłosić reklamację należy wypełnić druk zgłoszenia reklamacyjnego  dostępny na naszej stronie w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od  otrzymania lub odbioru części. W druku reklamacyjnym należy opisać na  czy polega usterka i w jaki sposób została zdiagnozowana, oraz jakie  czynności zostały podjęte. Zastrzegamy sobie 14 dniowy okres na  rozpatrzenie reklamacji. Zastrzegamy sobie możliwość powołania biegłego w  uzasadnionych przypadkach. 


ADRES DO REKLAMACJI

ViCo Consulting sp. zo.o.
Sieradzka 2
98-300 Wieluń




Gwarancja rozruchowa obejmuje podstawowy osprzęt (czyli układ wtryskowy i  turbinę), nie obejmuje zaś drobnego osprzętu, rurek, węży, czujników  okablowania czy uszczelnień.itp te elementy jeżeli są dodane to jest to gratis. Reklamacja nie dotyczy również elementów które podlegają wymianie takich jak rozrząd. Silnik przed założeniem należy wyposażyć w nowy rozrząd.  Reklamacji też nie podlegają elementy plastykowe, rurki EGR i inne elementy które mogą w łaty sposób być uszkodzone podczas transportu.  Gwarancja nie obejmuje również kosztów  obocznych, pracy mechanika, materiałów eksploatacyjnych, wyłącznie  sprzedawany przedmiot i obejmuje okres 14 dni od dostawy, lub odbioru z  siedziby firmy. 
Reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeżeli silnik nie zostanie zamontowany, zgodnie z obowiązującymi zasadami przy wymianie silnika. Przede wszystkim silnik przed odpaleniem musi być zalany nowym olejem i muszą zostać wymienione filtry i inne części eksploatacyjne. Uwaga!!! Przed rozpoczęciem eksploatacji silnika konieczne jest  sprawdzone ciśnienia oleju, sprawdzenie drożności smoka olejowego, przewodów olejowych, czystości miski olejowej itp. 

Rękojmia za wady obowiązuje jedynie przy sprzedaży konsumenckiej (nie obowiązuje kiedy nabywcą jest przedsiębiorstwo)

Przejdź do strony głównej